Tai puikus būdas pasiekti potencialius klientus didžiausioje pasaulyje socialinės tinklo platformoje. Tačiau yra tam tikrų spąstų, kurie gali suklaidinti net labiausiai patyrusius rinkodaros specialistus. Šiame tinklaraščio įraše panagrinėsime keletą dažniausiai daromų klaidų, kurias žmonės daro naudodamiesi Facebook reklama, ir išsiaiškinsime, ar verta bandyti reklamą paleisti patiems, ar kreiptis į rinkodaros specialistą.
Kokių klaidų galima padaryti?
- Viena dažniausių klaidų, kurias žmonės daro naudodamiesi Facebook reklama, yra netinkamas auditorijos nukreipimas. Facebook reklamos grožis yra tas, kad galite orientuotis į labai konkrečias žmonių grupes pagal pomėgius, demografinius duomenis ir net elgseną. Tačiau jei neskirsite laiko tinkamai nukreipti savo auditoriją, tiesiog švaistysite pinigus skelbimams, kurių nematys potencialūs klientai.
- Kita klaida, kurią daro žmonės, yra ta, kad reguliariai nevykdo savo kampanijos stebėjimo ir analizavimo. Paleidus kampaniją, svarbu ją atidžiai stebėti, kad pamatytumėte, kaip ji veikia, ir atlikti reikiamus pakeitimus. Jei kampanijos nestebėsite, gali būti, kad galiausiai išleisite daug pinigų skelbimams, kurie neduos jokių rezultatų.
- Paskutinė klaida, kurią aptarsime, yra aiškaus raginimo imtis veiksmų nebuvimas. Jūsų skelbimas turėtų turėti aiškų tikslą – paskatinti žmones užsiprenumeruoti naujienlaiškį arba ateiti į jūsų parduotuvę. Jei žmonės nežinos, ko norite, kad jie padarytų pamatę jūsų skelbimą, jie greičiausiai tiesiog pereis toliau ir pamirš apie jį.
Kaip išvengti klaidų?
Geriausias būdas išvengti klaidų naudojant Facebook reklamą – kreiptis į marketingo specialistą, kuris turi sėkmingų kampanijų vykdymo patirties. Rinkodaros specialistai gali padėti teisingai pasirinkti tikslinę auditoriją, stebėti kampaniją ir sukurti aiškius raginimus atlikti veiksmus.
Jei nesate tikri, ar norite kreiptis į rinkodaros specialistą, kodėl nepabandžius patiems vykdyti nedidelės bandomosios kampanijos? Taip galėsite sužinoti, kaip veikia reklama ir ar norite ja užsiimti.
Tad kurį kelią rinktis? Viskas priklauso Jūsų turimos informacijos apie klientus, biudžetą ir aišku nišą. Turite įsivertinti, jog konkuruosite su kai kuriais labai dideliais prekių ženklais, bei kitais konkurentais. Norint išlikti priekyje, turite imtis nestandartinių sprendimų, o reklamą rinkitės protingiau.
Atminkite: tik tinkamai atliekama reklama gali atnešti jums naudos. O kai tai daroma neteisingai tai yra laiko ir pinigų švaistymas.